Vinterdag

Här kommer lite vinterbilder, från en morgonpromenad på berget med Sandra, Theo och Ragnvi. Slit dem med
hälsan!

Här kommer först en film om när agaton har fastnat i den höga snön. han fick verkligen kämpa för att kunna komma loss!







Yes! nu blir det lek i vinterlandskap..



hörru, vart ska du?



Snabbare än blixten!


men vad tusan, ska du gå upp där nu med. det gillar jag inte!



husse tycker jag ska komma upp, men jag vill bara att han ska komma ner.


här har vi tävling om vem som kan skälla mest...


min matte och jag


usch, hemska snöklumpar!

Kommentarer
Postat av: Zigge och Lotta

Vilka härliga bilder! Ser man snön så där så kan man ju tycka att det faktiskt är mysigt :)

2010-04-05 @ 10:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0