Överskottsenergi

Här hemma har det varit lite lugnare ett tag med träning, och jag tror att jag håller på att bli tokig. Måste får göra något, måste få arbeta. Jag springer runt som en galning och hooppar och busar. Jag gör allt jag kan för att få ut någon att träna med mig....

Nu äntligen har familjen börjat lyssna på mig. För ovanlighetens skull så har till och med husse theodor tagit med mig ut och tränat, flera gånger. det har gått jätte bra. Dels så går det bra bara för att jag är så himla ivrig att träna men också för att det är kul med ombyte och att jag tycker så himla mycket om theo. Han är min Favvo!

Men även sandra och ragnvi har ju så klart varit ute och tränat med mig. Nu när jag har så mycket spring i bena undrar matte och sandra vad sjutton vi ska träna. avslappning funkar inte alls och eftersom vi ändå vill träna lite seriöst å inte bara massa slarv, vågar vi inte gå direkt på de lite svårare övningarna. Träningarna har därför helt enkelt få börja med budföring på lånha sträckor.

aja, nu har vi ju  kommit igång lite med träningen igen så nu ska jag nog kunna lugna ner mig lite i fortsättningen. Men det är bara såp himla svårt när allt är så attans kul!

Kommentarer
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

En hälsning från din syrra ANNIKA: Heja Brorsan! Det börjar likna mina takter hör jag. Sått fart på folket bara. Matte säger jämt att en Hoffes energi räcker till 5 hundförare. Där har hon faktiskt rätt, eller hur? Sist jag var trött var den 14/11. Då hade jag fått miljöträning, uppletande, bevakningsstig och hårdmarks-spår (svårt och därför väldigt tröttsamt). Men nu är det lääääänge sen som jag var trött. Mera jobb till Annika!

Hålla på med Lkl 1, Det ju fjantigt!

Kram från syrran, Arga Annika

2009-11-23 @ 12:46:56
URL: http://lthastar.blogg.se/lintrolletshastar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0