Träning

Det var ingen toppenträning varken för mig eller matte, idag. Vi var lika busiga och flummiga båda två och det var mycket annar som tok men koncentration. Sandra passade ändå på att filma.

Här tränar matte och jag  linförighet. Det är mycket som måste finslipas som tex att jag ska gå närmare matte men att intresset finns där är det viktiga... 


Hoppträning



Framförgånde. Har inte riktigt koll på vad det är matte vill att jag ska göra. Samtidigt är jag väldigt nyfiken på vad sandra gör när hon står där och filmar så jag är inte jättefokuserad. Men matte tyckte ändå att övningen fick ett godkänt.




Apport. Inte riktigt jätteintresserad eller fokuserad idag. Sandras kamera är mycket mer intressant...


Ställande under gång.


Läggande under gång. Det går ju inte snabbt men jag gör det i allafall.


Tränar på att hålla fast apportbocken..


Kommentarer
Postat av: Pia

Vad kul att få se film från er träning. Och kul att se att ni helt klart är på G. :-)



mvh Pia ( ett gammalt lintroll )

2009-03-27 @ 17:43:12
URL: http://www.hoffar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0