Herren i huset

Ja, först nu har jag blivit man på riktigt. Jag leker mer hårdhänt och kampar med en hel annan anda.  Har även försökt bestämma lite över hur våra promenader skall se ut och gå till. Men där tog det tvärstopp!!  På såväl de korta kissrundorna som de längre motionspromenaderna gäller stenhårda regler. Alltid gå fint och aldrig fritt ströva runt. Inte för att jag fick ströva runt innan heller men nu är det precis vid sidan som gäller hela tiden. Matte har börjat bestämma vart och när jag ska kissa. Hon stannar på ett ställe och då är det på pricken den platsen som gäller innan det gäller att gå fint igen. 

Nu har matte varit tydlig! Någon herre av detta slag, har inte och ska heller aldrig finnas i vårt hus. Där finns bara en som bestämmer och det är en kvinna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0