Träning

Idag var vi nere på hundklubben igen. Efter en tids motstridigheter med träningen har det äntligen börjat vända igen. Absolut inte helt bra men ändå skönt att det är påväg åt rätt håll. Träningen nu är mest inriktad på tävligen den 30/4 och alltså lydnadsklass 1.  men visst blir det även lite spår och upplet med mera. Häromdagen lade sandras syster ett spår till mig. Det var lite svårare när någon som jag inte känner såväl hade lagt det, men det gick ändå ganska bra. fick med mig alla pinnar men med hjälp i starten efter vissa problem.

Kommentarer
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Tjoflöjt! Nästa söndag ska Arga Annika debutera i Appellklass. Jag befarar det värsta. Just nu, efter löpet, har hon glömt allt hon kunde innan. Du håller väl tummarna. Så hejar jag på er den 30/4.

LYCKA TILL!

2009-04-19 @ 14:51:00
URL: http://lthastar.blogg.se/lintrolletshastar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0