Agaton till veterinären....

Usch vad det kliar i mina öron! jag tror jag blir tokig...
Sedan länge har det kliat endel men sedan i onsdags har det bara kliat ännu mer och dessutom varat. Nu äntligen förstod matte vad som var fel... Öroninflamation!

Eftersom matte var på jobbet ringde sandra och theo till veterinären, men inte för än idag (fredag) hade de tid att ta emot lilla stackars mig. Tills dess fick de rådet att behandla med vanliga örondroppar.

Men uscha mig örondroppana hjälpte ju ingenting! istället blev jag alldeles röd och det nästan kokade om mina stackars öron... Tror ni inte att jag tillråga på öroninflamationen blev allergisk mot de örondropparna då! Åh vad synd det är om lilla mig!

Väl hos veterinären fick jag visserligen ett par nya orondroppar samt en annan typ av örondroppar som skulle hjälpa till att göra mig frisk. så nu ska stygga matte spruta två dumma saker i mina öron.... Det vill jag inte så jag försöker springa å gömma mig, men matte hittar mig alltid.

Kommentarer
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Stackars Agaton. Ont i öronen. Aj, aj aj. Alla hoffar här hemma vet hur ont det gör. Vi lider med dig. Hoppas det snart slutar att klia.... Vi ska ju ses snart. Det ska bli kul. Kram från alla "Lintrollen".

2008-11-01 @ 19:55:28
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0