Träning

Jag och matte tränar på, på våran hemläxa och sandra står brevid och korrigerar oss. Man skulle kunna säga att matte tränar mig och sandra tränar henne, hehe

Alla tips och råd vi fick vid träningshelgen, har faktiskt hjälp oss ganska mycket.! Träningen har blivit mycket roligare när matte är busig och hittar på hyss hela tiden..... Vid linförogheten är det bäst att hålla ögonen på matte hela tiden i fall något kul skulle hända som om t ex rattmuffen skulle komma fram eller om matte skulle börja busa på annnat sätt. Träningspassen är mycket kortare stunder i taget också vilket jag tycker mycket bättre om för då hinner jag inte tröttna.

En annan sak som har förändrats är att matte inte allls verkar bry sig om mig när vi inte tränar. Hon bryr sig inte alls om mig när hon kommer hem och in genom dörren trots att jag hoppar och studsar och vill få kel. När vi är ute och går byter hon håll och lämnar mig själv alldeles utan förvarning. Jag får kämpa som bara den för att hänga med och försöka hålla kontakten med henne.......

Nu har matte infört nya matrutiner också.. suck! De är jag inte lika förtjust i. hon går fint med mig och ställer ned matskålen men istället för att ge mig den måste jag gå fint tillbaka igen och ta en liten runda igenom huset, innan jag till slut kan få min belöning. Hon har fått mycket idér den kvinnan!

Kommentarer
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Heja Ragnvi, Heja Ragnvi!

2008-12-03 @ 23:45:36
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0