Regementets Dag TrängR T2

image64

Här träffar jag Theodor när han är i sina gröna kläder, det var jättekul att få träffa honom
igen så jag fick ge honom en rejäl kyss. Det var svårt att veta vem Theodor var för alla gick ju runt i
gröna kläder så jag drog efter varenda en av dem.

image66

Här visar Theodor upp en sån lastbil som han kör, det var jätteintressant och jag var med
och kollade på minsta detalj på den. jag ville också gärna sitta i förarhytten, men det var alldeles för högt upp för att kunna hoppa upp och sätta sig. Det fick jag allt känna på för när jag skulle hoppa upp föll jag baklänges på rumpan.

image65

Här träffar jag Theodor's befäl, Kapten Karl Andersson, Theodor har sagt att han är den hårdaste och strängaste av dem men det märkte jag inget av för han gick ner och klappade om mig, så honom tyckte jag inte alls illa om.


Jo så var det en sak till, jag träffade en till Hoffe där, det var Mytologins Vilda. Det var en svart tik. Henne ville jag hälsa mycket på, men hon orkade inte med den glädje jag kom med, så hon sa ifrån. men hon accepterade mig sen ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0