Öppet Hus På Hundklubben


image69

Här provar jag och Theodor på rally-lydnad.


image70

Det gick rätt så bra faktiskt

image67

Det gick bra med matte med, roligt var det också.



Under dagen lyssnade matte även på en veterinär som pratade om fästingar och huggormar.
Om vad som kan hända och hur man ska göra om det nu händer.

Det var ock så tipspromenad med några ruskigt lätta frågor.
Senare på dagen gick vi också ett skojupplet, där fick matte betala en tia så fick jag gå ut på en bana när det låg en massa plastpåsar överallt med olika saker i, jag fick bara ta en av påsarna så jag valde en med godis i och sprang tillbaka till matte och visade vad jag hade tagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0