Bad i badkaret..

Idag var jag så smutsig att matte och sandra bestämde sig för att bada med mig. Fösrt spramg matte ner till affären och köpte mattor tillbadkaret, så att jag inte skulle halka omkring. Sedan tappade de upp lite vatten som de ställde ner mig i. Lungt och sakta hällde de små skoper med vatten över min kropp. därefter gick vi vidare till att duscha med duschhantaget. Det hela gick mycket lätt och smidigt. Jag var duktig och stog lungt och väntade medan de pysslade om mig.


I början var vattent lite otäckt så jag ville inte riktigt doppa framtassarna.
image44

Men efter ett tag så gick det mycket bättre och var riktigt skönt att få bada och bli så ompysslad samt att vara i centrum..
image45

Matte och Sandra var riktigt förvånade att de var så torra efteråt. Sandra var nästan lite besviken att det inte varit mer stoj och skvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0