Valpträff

Den 19 januari (på Theodor's 20:e födelsedag) så åkte jag, Theo och Sandra till familjen Dahlin för att hälsa på hos deras nya valp "Ebba". Det var en thailändsk ridgeback hund, som inte kan skälla men däremot gny och tjuta.

Där sprang vi runt och runt i huset men den lille jäveln blev ju aldrig trött. Till en början var jag den starkaste av oss och la ner henne lätt, men efter ett tag blev jag ju trött. Ettrig som hon var fick jag ge mig ibland.

image29
Här busar vi lite under bordet
image30
Här med, som ni kan förstår var Ebba dubbelt så liten som mig, så hon hade
ett övertag där.
image31
Ett litet bett bara?
image32
Nej fasiken nu kom hon över mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0