Utflykt i slalombacken

Idag tog familjen med mig på nya äventyr. pontus var också med och lekte. det är sandras tvilligbror. först var han lite skrämmande men sedan busade vi massor tillsammans och hade kul.

Först åkte vi till slalombacken för att kolla lite. där provade vi  att ta oss upp för en lerig och liten backe. det kändes som om jag bara sprang på samma ställe.

Sedan gick vi runt en liten sjö som finns hos oss. Runt den sjön hade de sprutat snö så människorna ska kunna åka längdskidor. Men det hade regnat och blivit till is. Jätte halt att gå på!

Sist åkte vi förbi hundklubben för att kolla på när några hundar höll på med korning. det var intressant! Där mötte jag en annan valp som jag kunde busa med! vi hade jätte kul!

Pontus och Jag
image20

Här ligger jag kl 23:57 på lördagskvällen
image21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0