Stadsträning & Hundklubb

image22
Här sitter jag och tittar upp på matte med en söt min.
image23
Som ni ser har jag på mig mitt nya halsband med en scarf på, söt är jag.
image24
Har ju sprungit mycker så man får vila lite.
image25
Jag tittar upp på Theo som är uppe på en hög stege liknande grej.
image26
Här vaktar jag så inga dummingar kommer.
image27
Här går jag i koppel och det är inget problem med det tycker jag.
image28
Att åka bil är roligt, jag försöker själv hoppa upp men det går inte så matte
får hjälpa mig den sista biten.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej!
Jättekul att läsa om lille Agaton och allt ni hittar på med honom. Han verkar vara en urmysig liten hoffekille.
Varmt lycka till i fortsättningen.
Hälsningar från ett gammalt lintroll.

2008-01-16 @ 10:31:47
URL: http://www.hoffar.se
Postat av: Ingrid Carlsson

Hej ! Vad händer i Agatons värld????
Jag víll ha uppdatering!
Kram från gammelmatte.

2008-01-20 @ 12:09:32
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0