Min dag!

Åh, vad jag gillar att bitas. jag vill bita i allt. I familjens ben och armar, ja allt jag kommer åt för den delen. Jag biter i mattorna, husses tofflor, tinkas gamla rattmuff och framför allt i mitt märgben.  Jaja, nog om det!

Idag har jag lekt med en 4årig kelpi. Han var jätte snäll och busade med mig. Jag var och hälsade på mormor på rehabiliteringen idag med. Där var det många gamlingar i rullande stolar. gud va skönt att få rulla fram..... Alla tyckte att jag var söt så klart, både patienter och personal.

Jag tänkte vara snäll och hjälpa matte att städa övervåningen, men det tyckte tydligen husse inte var någon bra ide. Husse bara tvingade mig att gå ner varje gång jag försökte komma upp. Efter tre försök gav jag upp! jag vet ju egentligen att jag inte får vara på övervåningen men jag tänkte ädå göra ett försök.

Idag upptäckte jag att det var kul att leka med svansen med. jag sprang och sprang för att försöka få tag i den, men icke! jag till och med försökte lura den genom att byta håll när jag sprang, men inte ens det funkade!

Idag har jag nog bara kissat inne en enda gång... Hela familjen var så nöjd med mig, Så jag kanske tänker fortsätta med att vara duktig, men vi får se hur det blir med det hihi. 


Kommentarer
Postat av: Ingrid Carlsson

Kul att läsa om Agaton. Han verkar mycket lik sin syster. = BITS ! Hon går också upp på övervåningen för att göra sina behov. Så vi har fått sätta grind i trappen. Syrran "Kickan" hälsar.

2008-01-15 @ 21:51:23
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0