Liten valp är egentligen inte så liten......


Familjen kallar mig jämt för lilla grynet eller lilla godbiten och så vidare.... Det är alltid lilla, lilla och lilla Agaton. Men jag är faktiskt inte så liten, eller inte längre i alla fall! Så nu tycker jag att det får vara slut med de barnsliga smeknamnen. Jag vill hellre kallas för lejonet, eller något i den stilen som verkligen passar en ståtlig man som mig! Dom kan bara inte se att jag har blivit stor för, för dem kommer jag nog alltis vara deras lilla valp.

I går var jag och lekte hemma hos sandra där jag var och hälsade på hennes syster therese. det var jätte kul. jag sprang runt som en galining och skulle undersöka allt! Jag sprang upp i sandras säng ner i hennes papperskorg, upp i soffan, bakom soffan, ut på balkongen......
På balkongen lämnade jag även lite presenter med. en kisspöl och två bajshögar. då tyckte jag att jag var duktig när jag gjorde mina behov utomhus, och det tyckte therses nog med för hon bara skrattade.


image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0