Instängd fånge

Nu tycker jag att "hundgården" har blivit för liten, jag vill ut i den stora världen men hur ska kan komma ut från den toppmoderna säkerhetsutrustningen som finns runt om. Det jag måste göra är att hitta ett kryphål i säkerhetsanordningen. Såklart jag hittade det! Den tillsynes tjocka och täta idegranen som tordes vara en av säkerhetsutrustningen fanns det ett tillräkligt stort hål i för att jag skulle kunna komma igenom. Där igenom har jag nu smitit ut flera gånger nu.

Sista gången såg de var jag smet ut och det var dumt av mig att bli upptäckt, för nu har de satt upp ett kompoststängsel framför idegranen så nu är mina få fina dagar i frihet över.

Då får man göra det bästa av situationen, när det inte finns några mer hundar i hemmet får Theodor eka att han är en valp han med. Han går ner på alla fyra och skäller mot mig, det är jätte kul jag får ett fnatt och springer fram och tillbaka, skäller, slickar och nafsar på honom.

Idag den 23 januari 2008 kommer det faktiskt komma en till hund till hemmet, det är Rebeccas hund Castro som kommer på besök. Vi får väl se om han hinner lära mig några hyss innan han åker hem igen. För Castro är en riktig bushund.

image33
Här klipper matte mina klor det är inte otäckt men inte kul att sitta fast där.
12 Januari 2008

image34
Bara lilla jag

image35
Här med

Kommentarer
Postat av: Ingrid Carlsson

Hej Ragnvi !
Vad stilig han är, i frihet, hi, hi, "Lilla" Agaton. Fina bilder. Jag klippte också klorna på "Annika" idag. Hon protesterade vilt över att sitta fast. Så husse fick stoppa in en leksak i munnen på henne, så jag fick ha klotången ifred.
Kämpa på bara. Kram Tinka.

2008-01-24 @ 23:07:56
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0