Framsteg

Det går sakta men säkert fram nu, nu har jag fått legat på nerevåning sjäv ett par nätter nu. Först tyckte jag inte alls om det och blev bara ledsen varje gång de gick upp utan mig. Men nu har jag insett att de inte försvinner för gott utan att de kommer ju ner till mig på morgonen igen. Men jag ser till ibland att de får ge sig upp klockan tre på natten ändå, för då vill jag ju fortfarande kissa och bajsa förstår du.

Storhusse var själv hemma med mig i Söndags 20:e, då tyckte han att han blev för låst här hemma hos mig så till slut gav han sig iväg utan mig! Jag blev jätte ledsen men jag sa ingenting när han kom tillbaka.

Idag den 21 januari, har det åskat här i Falköping!!! Det blev fyra stycken knallar, men det var bara den första som small till rejält. Det var väl inget tyckte jag och fortsatte dagen som jag alltid gör helt oberörd av vad som hade hänt.

Efter åskan kom det snö, hagel och solsken.

image33
Det är alltid gött att gnaga på ett par fingrar 
image34
Klippigt och knivigt är det här.
image35
Kan det här vara gott att äta?
image36
Här nosar jag lite på det nyfallna haglet, det var kallt och halt

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej!

Härigt med alla kort i uppdateringarna, sånt är trevligt och gör att man måste komma tillbaka. Har just läst ikapp mig så nu väntar jag med spänning på nya äventyr

Ha det bäst

2008-01-23 @ 08:24:04
URL: http://www.tva-gardvarare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0