För kallt för att ens försöka vara rumsren....

Usch vad kallt och blåsigt det är, det tycker jag inte om alls! speciellt inte när man behöver gå ut så många gånger om dagen för att kissa..

Men nu har jag kommit på ett sätt att slippa vara ute så länge i alla fall:
När någon i familjen ska gå ut med mig, springer ja genast till dörren och gnyr samt skrapar för att få komma in igen. När jag har gjort det ett tag ger matte eller husse upp och går in med mig igen, för att det tror att jag inte behöver kissa.. Men väl inne i värmen igen, gör jag mina behov så snabbt som möjligt  för att få det överstökat och att ingen ska märka något... visst är jag smart?

Jag tror att dom ändå är mig på spåren, för nu går de ut med mig oftare och släpper inte in mig lika snabbt igen! Matte sa något om att dom snabbt skulle ta det ur mig, men jag vet inte riktigt vad det betyder..

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0