Tappa tänder

Här hemma rullar livet på som vanligt. är ute oh leker mest på dagarna och tar det lite lugnare på kvällarna. det är svårt att kunna gå ut och gå då för jag är ju lite mörkrädd. tycker inte alls det är kul att gå ut i mörkret när jag inte känner igen allt lika bra. då sätter jag mig tvärt på rumpan och vägrar gå, å förska locka eller dra med mig går inte för då grymtar jag som en stucken gris. Nej nej nej.. mig lurar ni inte ut när det är mörkt.  men jag måste ju erkänna att har jag väl kommit en bit bort och under gatolyckternas sken så går det ändå hyffsat bra.

Ja just det. det får jag ju inte glömma att berätta. jag har ju tappat tänder. Två små piraya-tänder mitt fram i underkäken. matte försökte ta kort men icke! min mun gick inte att plåta...

Kommentarer
Postat av: Ingrid Carlsson

Hej !
Alltid roligt att läsa din blogg. Annika ska ju alltid va värst. Hon har redan bytt ut 8 tänder. 4 uppe och 4 nere. Dessutom har hon blivit jagad av en katt. Tagit sitt första utomhusbad och blivit anmäld till en valputställning. Hon tycker inte om att klippa klor, elller bli borstad. Nej, hon säger nej till det mesta. Utom mat förstås.
Kram från Tinka.

2008-02-24 @ 20:37:04
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0