Tåg

Nu tänkte Ragnvi och Sandra träna något ovant med mej, och det var nästan som om de hoppades på att detta skulle vara lite svårare. men icke! Jag sprang glatt upp på perongen hälsade på allt trevligt folk och väntade in tåget. När det sedan väl rullade in hoppade jag glatt ombord för att undersöka vad detta var för något kul, utan några probem alls. Jaha sa matte och sandra.. det var ju inte så mycket av "träning" men bra var det ju allt ändå. 

Tåget stannade efter 20min resa i skövde där vi steg av och begav oss till trängregementet för att försöka få oss en titt på theo i uniform, genom staketen. vi såg en grupp soldater som hade exercis men vet inte riktigt om det var han. Men det var hemskt vad kaptenen skrek åt dem. det tyckte jag inte riktig om utan sa till honom genom att hoffa och skälla.

Sedan var det dags att ta tåget hem igen. det var trång och massor av folk men gick utan problem det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0