Snö

Nu har det kommit en massa snö hemma. Ett riktigt oväder med stark blåst och minusgrader som leder till snö och halka. Men för mig har det bara varit kul. Jag har varit ute och lekt en massa! Först var jag visserligen lite fundersam på vad det var för vitt som låg överallt. jag steg försiktigt ut från ytterdörren och kände med tassarna. Sen var jag så klart tvungen att smaka lite på det.. det smakade inget speciellt alls. Där efter kastade jag mej hejdlöst ut i det vita havet. Gud så kul! På vissa ställen var det så mkt snö att jag nästan försvann helt och hade problem med att komma upp.. Theodor och Sandra tyckte det var jätte festligt och skratta åt mig. efter ett litet tag hoppade de runt och rullade sig i snön tillsammans med mig, vi hade jätte kul!

På tal om Theodor, så har han börjat i lumpen nu. Det tycker både jag och familjen är tråkigt. Speciellt sandra.  Men jag får ju träffa honom på helgerna i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0