Skogspromenad

Idag har jag vägt mig. 18.5kg, så jag är ganska stor nu. Matte fick en mindre chock när hon såg vad som stod på vågen.

Jag, matte och lillmatte har varit ute på en skogspromenad med. det är den vanliga rundan på 6km som vi går i skogen uppe på berget och den avslutas alltid med ett besök på djurparken, där jag har mina vänner.

Här ska ni få se en helt annan grej. För jag har blivit en liten sjärna.... lustigt va, ha ha. Nu har jag som sagt en stjärna i rumpan och ett vitt hjärta på bröstet.
image41

Här ser ni mig och matte balanserads på en fallen trädstam..
image42

Usch vad kallt vattnet var. det blir inget badande än på ett tag!
image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0