"Hoppawart", eller hur var det det hette nu igen?

Jag studsar och jag flyger, upp och ner fram och tillbaka. lätt som en gasell flyger jag genom luften.. åh vad livet är härligt! Nu börjar det äntligen märkas att jag är Jag, och att jag är en hovawart och inte vilken hund som helst. Jag nyps med framtänderna så hårt jag bara kan, hoppar runt, moffar och skäller för att visa och att alla verkligen ska förstå att här är JAG......

Duktig och villig att arbeta och lära mig saker, är jag också! Jag kan sitta, ligga, stanna kvar, gå fot och fint i koppel. Matte tränar med mig varje dag genom lek och på ett roligt sätt! Gå på galler är också lätt som en plätt med mina tassar. det känns knappt någon skillnad, faktiskt!

Häromdagen var jag hos vetrinären med.. Det var inte lika kul! jag fick en dum spruta som jag inte alls tyckte om och tjöt faktiskt en hel del men det var som tur snabbt avklarat. De vägede mig med, 13.8kg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0