Draghund

Yes! Nu har snön kommit och pulkan är framplockad.....
Jag har varit ute på ett par rundor med familjen och har arbetat som draghund medans de sitter och latar sig i pulkan, men det är ändå riktigt kul faktiskt. Jag drar dem så stolt och så snabbt som jag bara kan. Både Sandra och Pontus tjöt som två stuckna grisar medans jag drog dem i all världens fart!

Åh vad jag älskar snö!
Den är skönt att rulla sig i och den är dessutom god att äta samt en jätterolig leksak. hoppas den aldrig försvinner!! 

Kommentarer
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Har ni haft snö???? Åh vad underbart. Här regnar det bara DAGLIGEN!

En riktigt GOD JUL och GOTT NYTT ÅR önskas alla Agatons vänner från Tinka med familj och Hoffar.

2008-12-21 @ 22:29:28
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0