RM Vimmerby 2008



Här kontrollerar tinka min tänder och hur jag ser ut i övrigt. de som inte syns på bilen är att Sandra står brevid och är jätte nervös... tänk om han är tjock, eller för smal... tänk om tinka inte är nöjd osv.. Men tinka bara skrattade och sa att allt såg bra ut.

Här ser ni

Här informerar tinka om Aga Kans vandringspris i bruksen.




Annika posar!


under helgen blev jag denna lilla tjejens favorit. det hade både sina för och nackdelar

under helgen blev jag denna lilla tjejens favorit. det hade både sina för och nackdelar

Här ser ni syrran! visst är hon fin.

Syrran Arga Annika. visst är hon fin?!

Här ser ni mig och Arrak som precis ha tävlat.

Jag kom två efter brorsan Arrak i juniorklassens konkurranstävling bland hanarna. Det firas med kramkalas

här ser ni mig, arrak och ökenstorm

Här ser ni tre lintrollare tävla i bästa hanhundsklassen. Jag, Arrak och Ökenstorm

Jag kom två efter brorsan Arrak i juniorklassens konkurranstävling bland hanarna. Men tvåa är inte fy skam när man får med sig ett ck

 Som det syns på bilden hade jag lyckan att få med mig ett ck från dagens tävling.

Precis nyfylla 9 månaders, herrar.

Visst är vi 9 månaders bröder, lika?

här ser ni de lintrollare som tävlade i uppfödarklassen. vi kom två!

Här är lintrollets representanter i uppfödarklassen. Det var jag, Arrak, Åh så ensam och Ällie. Vi kom tvåa!

Dagens domare kom från tyskland, och såg ut så här!

Dagens domare  Dr. Peter Walter,kom från tyskland, och såg ut så här!



Här är vi två igen.



Har Arrak fått rabies? (med tanke på allt dräggelskum)

På prispallen

Lintrollets Ziri på prispallen



Hofferace



Arraks Mästerverk! Medan matte tittade bort en sekund, passade arrak på att knippsa av en av tältlinorna. Lätt fixat med en knop. visst var min fiffiga brorsa duktig!

Kommentarer
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Jag skrattade gott åt knuten, Den bilden måste jag ha på min hemsida också. Vilken kvicktänkt fotograf. Är det Sandra eller Teodor som har fotat?

Jag måste ange efternamnet på den skickliga fotografen. Maila mig.

Kram Tinka.

2008-08-15 @ 23:35:43
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0